فلاشینگ بام ساختمان

فلاشینگ بام ساختمان

 

جهت مشاوره طراحی ، ساخت و نصب فلاشینگ نما و زیبا سازی ساختمان و پاسخ به سوالاتتان درباره 0 تا 100 طراحی تا نصب فلاشینگ ( نما ،پنجره ، بام ، روی دیوار ، سقف ،شیروانی و … ) با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، همچنین میتوانید جهت مشاوره حضوری به آدرس ما مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان ما انتخاب و خرید بهتر داشته باشید .

0912-370-6593

021-6631-9076

 

آدرس ما : تهران – بازار آهن شاد آباد _ بلوار مدائن _ بهاران 2 – بلوک 13 – پلاک 25

 

 

 

وظیفه اصلی فلاشینگ بام حفاظت از دیوار بام در مقابل باران و برف و همین طور نور خورشید و باد و آب بندی آن است و همین طور نصب فلاشینگ بام در زیبایی ساختمان نقش چشمگیری خواهد داشت.

فلاشینگ نما

 

 

تعریف کلی فلاشینگ بام

به منظور محافظت از ساختمان در برابر شرایط طبیعی از جمله بارش باران یا برف در قسمت های مختلف ساختمان از سنگ نما استفاده می شده است .

سنگ نمای زیبایی را به ساختمان می داده است اما یکی از عیب های بزرگ آن دمای هوا بوده است که با کاهش دمای هوا باعث شکست و ترک خوردن سنگ و در نهایت باعث کندن و سقوط به سمت پایین و تخریب سنگ نما یا بام و در قسمت های مختلف ساختمان می شد.فلاشینگ نما ساختمان

امروزه با توجه به معایبی که در نصب سنگ در بام و نما ساختمان و جود داشته کارفرماها روی به استفاده از فلاشینگ بام ساختمان در پروژه های خود آورده اند .

فلاشینگ بام ساختمان نه تنها در محافظت از ساختمان در مقابل آب و هوا تاثیر به سزایی دارد بلکه نمایی زیبا در پشت بام ساختمان ایجاد می نماید . فلاشینگ بام در دور تا دور ساختمان و بر روی دیواره های بام که برای حفاظت از جان انسان در برابر سقوط است نصب می گردد  . سرین سازه 

 

طراحی نمای ساختمان

 

فلاشینگ بام ساختمان

اهمیت استفاده از فلاشینگ پشت بام ساختمان

  • محافظت ساختمان در مقابل شرایط جوی ( باران ، برف و باد و…)

  • کاهش هزینه های تعمیر و نگهدرای مثل پیچ و رولپلاک کردن سنگ

  • آب بندی دیوارها در مقابل نفوذ آب به اجزای ساختمان

  • بالا رفتن استحکام و مقاومت ساختمان

 

فلاشینگ بام ساختمان

 

فلاشینگ بام ساختمان

 

راهنمای خرید و سفارش فلاشینگ بام ساختمان :

برای طراحی و ساخت و نصب فلاشینگ بام نیاز است که کارشناسان ما در محل ساختمان حاضر شده و تمام اندازه ها و ابعاد و نقشه ساختمان را ثبت و سپس با شرایط و خواسته کار فرما فلاشینگ بام را طراحی و سپس تولید نمایید.

مزایای داشتن فلاشینگ نما:

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد فلاشینگ نما ویژگی های فوق کاربردی دارد، از جمله :

۱. فلاشینگ باعث می شود که نمای روبه رویی ساختمان در مقابل عوامل طبیعی همچون برف و باران مصون بماند و مورد آسیب و تخریب قرار نگیرد.

۲.همچنین باعث زیبا سازی نمای ساختمان می شود که این زیبایی را می توان با رنگ آمیزی زیبایی فلاشینگ ها چند برابر کرد و جلوه ی ویژه تری را به ساختمان داد.

۳. فلاشینگ باعث محافظت از نمای قدیمی می شود و از فرسایش به مرور زمان و نابودی ساختمان جلوگیری می کند.

۴. سبب ایجاد نمای جدید در ساختمان می شود.

۵. ایجاد المان های طرح دار خاص و امروزی بر روی ساختمان که باز هم تاثیری در جلوه ساختمان دارد.

۶. و از همه مهمتر باعث افزایش چشمگیر طول عمر نمای ساختمان می شود.فلاشینگ بام ساختمان

معرفی انواع فلاشینگ نما:فلاشینگ بام ساختمان

فلاشینگ انواعی مختلفی دارد که با توجه به نوع آن، به طبع کاربردهای گوناگونی نیز دارد و می توان آن را در قسمت های مختلف به کار برد. انواع فلاشینگ نما در دسته بندی زیر قرار می گیرند:

فلاشینگ بام ساختمان

الف) فلاشینگ مدل یو

دلیل نام گذاری فلاشینگ یو شکل به این علت بوده است که این مدل از این محصول به شکل U خم کاری شده است و دارای زاویه ی 90 درجه است در این مدل لبه ها خم هایی کوچک به سمت داخل دارد که همین لبه های کوچک باعث می شوند که نما در طول کار دچار موج نشود و ظاهری زیبا را در ساختمان مورد نظر ایجاد کند.

از مهم ترین مسائل در رابطه با فلاشینگ یو شکل استحکام و مقاومت بالای آن است، ضمن اینکه این نما قابلیت تولید در ابعاد و رنگ های مختلف را دارد.

خرید فلاشینگ بام

ب) فلاشینگ مدل نبشی فلاشینگ بام ساختمان

این مدل از محصول به صورتی است که لبه هایی خم شده به داخل یا خارج دارد که استحکام و زیبایی آن را تضمین می کند . البته این مورد که لبه های نبشی به داخل یا خارج خم شده باشد به چگونگی رنگ آمیزی آن بستگی دارد. فلاشین مدل نبشی در ابعاد و رنگ های متفاوت تولید می شود. خرید فلاشینگ بام

 

ج) فلاشینگ مدل سه پله

از ویژگی های فلا شینگ مدل سه پایه می توان به لبه های خم شده آن اشاره کرد. که با توجه به این موضوع این مدل بیشتر جهت جلوگیری از پوسیدگی یا خرابی ورق ها مورد استفاده قرار می گیرد.ضمن اینکه طرح سه پله آن، از ورود آب به محیط شما جلوگیری می کند.

فلاشینگ بام ساختمان

د) فلاشینگ مدل تاج

فلا شینگ مدل تاج این قابلیت را دارد که با زاویه های مشخصی تولید شود .تفاوت مهم این مدل با انواع دیگر در وجود بخش های مختلف در آن است که این نوع از سه بخش رویه، فوم درز گیر و فلاشینگ زیره تشکیل می شود و به همین دلیل کاربرد و طرفداران بیشتری نیز دارد.
وجود این بخش ها باعث می شود که این مدل از نما قابلیت هایی همچون آب بندی و پوشش موج ساندویچ پانل ها داشته باشد.

 

بام ساختمانکاربردهای انواع فلاشینگ متناسب با نوع مدل آن : خرید فلاشینگ بام

۱.مدل های نبشی :

جهت پوشش درزهای بین سقف و دیوار از داخل یا خارج مورد استفاده قرار می گیرد، این مدل ها به صورت افقی به کار می روند.

 

۲.مدل های یو: خرید فلاشینگ بام

بیشتر جهت درزبندی کامل ساندویچ پانل های سقفی استفاده می شود، همچنین جهت پوشش محل اتصال ساندویچ پانل دیوار ها خصوصا دیوارهای کوتاه نیز کاربرد دارد.

 

۳.انواع سه پله:

مهندسان در بخش جلویی ساندویچ پانل های سقفی از انواع سه پله استفاده می کنند .زیرا طرح این مدل ها جلوگیری از ورود نور آفتاب به محل مورد نظر شما را دارد.

 

۴.انواع تاج: خرید فلاشینگ بام

یکی دیگر از انواع این محصول، مدل های تاج هستند که با توجه به عنوان آن ها، جهت بخش بالایی و تاج سقف سوله ها یا مکان هایی با سقف دو شیب قابلیت کاربری را دارند.

۵ نکته ضروری در نصب فلاشینگ نما که باید بدانید ! فلاشینگ بام ساختمانخر ید فلاشینگ بام

۱.سطح روی دیوار که قرار است فلا شینگ برروی آن نصب شود حتما باید به وسیله ملات سیمان صاف و مستحکم گردد. خرید فلاشینگ بام

 

۲.درصورت باد خیزبودنِ محلِ نصب فلا شینگ ، باید از وسایلی مانند قوطی یا نبشی جهتِ زیرسازی استفاده شود تا فلاشینگ به قوطی یا نبشی , پیچ یا پرچ شود.

 

۳.ملات سطح روی دیوار بام و حیاط که قراراست فلاشینگ بر روی آن نصب شود باید کمی شیب به داخل داشته باشد تا آب باران یا برف برسطح خارجی دیوار نما نفوذ نکند.البته در زیر سازی کف جلو پنجره و المان نما، این شیب باید به سمت نمای بیرون باشد تا هنگام بارندگی آب به سمت داخل اتاق یا بدنه دیوار نما نفوذ نکند. خرید فلاشینگ بام

فلاشینگ بام ساختمان

۴.محل اتصال قطعات فلا شینگ نما باید توسط چسب آب بندی یا بتونه کاری یا رنگ کاری شود تا آب ندی به صورت کامل انجام شود. خرید فلاشینگ بام

 

۵. لبه خارجی فلا شینگ باید به اندازه ای از دیوار فاصله داشته باشد که هنگام بارندگی قطرات آب از روی سطح فلاشینگ بر روی نمای ساختمان نفوذ نکند.

انواع ورق های استفاده شده در فلاشینگ نما کدامند؟ فلاشینگ بام ساختمان

ورق های که در فلا شینگ نما مورد استفاده قرار می گیرند در سه دسته جای داده می شوند که هر کدام ویژگی ها و قیمت خاص خود را دارند و انواع آن عبارت اند از:

۱.ورق سیاه روغنی فلاشینگ بام ساختمان

۲.ورق های آلو مینیومی فلاشینگ بام ساختمان

۳. ورق های گالوانیزه خرید فلاشینگ بام

از لحاظ قیمت و کیفیت ورق های سیاه روغنی نسبت به ورق های گالوانیزه و آلومینیومی کیفیت پایین تری را دارا می باشند و در درجه بندی بعدی ورق های گالوانیزه نسبت به ورق های آلومینیمی پایینتر هستند و در نهایت از همه گرانتر ورق آلومینیومی می باشد که بیشترین کیفیت را نیز دارد. خرید فلاشینگ بام

 

 

نصب فلاشینگ نما

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *