قیمت هر متر فلاشینگ نما

قیمت هر متر فلاشینگ

جهت محاسبه قیمت هر متر فلاشینگ می توانید با دادن اطلاعات ساختمان خود به کارشناسان ما قیمت هر متر فلاشینگ برای ساختمان شما اعلام میگردد.

گروه صنعتی فلاشینگ ساز با دارا بودن کارشناسان مجرب می تواند در خرید و کسب استعلام قیمت هر متر فلاشینگ و اجرای فلاشینگ نمای ساختمان به شما دوستان و مشتریان همیشگی مشاوره دهد . جهت مشاوره رایگان با شماره 09123706593 تماس حاصل نمایید.

چرا نصب فلاشینگ

 

فلاشینگ چیست؟

فلاشینگ یا گاتر (Gutter) که از جنس ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق آلومینیوم، ورق روغنی است و از آن در فلاشینگ نما، بام، سقف، پنجره، محل اتصال دیوارها به هم، سقف‌های شیروانی، اتصال دیوار با سقف و سایر قسمت‌های ساختمان به کار برده می‌شود. در واقع فلاشینگ پوشاننده درزهای ساختمان به یکدیگر است که به زیباسازی و مقاوم سازی ساختمان کمک می‌کنند.

 

خرید فلاشینگ نما

 

کار فلاشینگ را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد و آن عبارت است از: آب بندی، مقاوم سازی و افزایش طول عمر ساختمان در برابر عوامل محیطی و شرایط جغرافیایی مختلف.

تنوع در طرح و مدل فلاشینگ‌ها بسیار بالا است اما اینکه از کدام نوع ورق در ساخت فلاشینگ‌ها استفاده کنیم به عوامل متفاوتی از جمله آب و هوای آن منطقه بستگی دارد اینکه هوای خشکی دارد یا همیشه بارانی است می‌تواند در انتخاب جنس فلاشینگ موثر باشد.

 

 

سرسن سازه 

 

نصب فلاشینگ نما

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *