اجرا فلاشینگ نما در تهران : فلاشینگ به صورت ورق های پیش ساخته با ابعاد مختلف در کارخانه تولید و در محل مورد نظر مونتاژ می شود. ساندویچ پانل محصول بسیار پرکاربردی است که برای پوشش سقف و دیوار سازه ها استفاده ای روز افزون پیدا کرده است.

جهت مشاوره رایگان اجرا فلاشینگ نما در تهران می توانید با شماره 09123706593 تماس حاصل نمایید و جواب تمام سوالات خود را از کارشناسان فلاشینگ نما گروه فلاشینگ ساز بگیرید.

 

انواع فلاشینگ و نبشی

محل اتصال این پانلها به یکدیگر و به اجزای دیگر سازه، دارای فاصله ای هر چند بسیار کم بوده که باعث زشتی ظاهری و نفوذ رطوبت، گرما و سرما و … خواهد شد. برای رفع این مشکل تدبیری اندیشیده شده که فلاشینگ نام دارد.

با توجه به تفاوت ساندویچ پانل ها و کاربرد آن ها در مکان های مختلف، فلاشینگ نیز انواع متفاوتی دارد. در این نوشته با ورق فلاشینگ گالوانیزه بیشتر آشنا می شویم.

ساندویچ پانل از نوع مصالح پیش ساخته است که در کارخانه تولید و در محل سازه نصب و اجرا می گردد. این اجزای پیش ساخته طبق نقشه به هم متصل می شوند. نکته اینجاست که این اجزا باید کاملا و بدون هیچ درزی به هم چفت شوند.

فلاشینگ نما اجرا شده توسط فلاشینگ ساز

در صورت وجود کوچکترین درز و فاصله ای خاصیت عایق بودن ساندویچ پانل در برابر رطوبت و حرارت بی فایده خواهد شد. برای پوشاندن این فاصله و آب بندی سازه، از فلاشینگ استفاده می شود.

همچنین برای آب بندی یا کاور کردن و پوشاندن لبه های ساندویچ پانل، فاصله بین پانلها، اتصال بین دیوار و سقف و قسمت های خاصی از ساختمان مانند قرنیز پنجره ها، لبه های دیوار و سقف های شیروانی و … به کار می رود.

فلاشینگ سقف

از این محصول برای جلوگیری از ریزش آب بر روی دیوارهای ساختمان و در نما اغلب جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان نمودن سازه شیروانی استفاده می شود.

قیمت ورق فلاشینگ گالوانیزه برای اجرا فلاشینگ نما در تهران

 

 

 

اجرا فلاشینگ نما در تهران
مشاوره رایگان اجرا فلاشینگ نما در تهران

 

این محصول در انواع ورق های رنگی و بدون رنگ در ضخامت های متفاوت و باکاربرد متفاوتی، تولید می شوند.

مزایای فلاشینگ
• با استفاده از ورق فلاشینگ گالوانیزه، خرپای شیروانی را می توان پنهان نمود.

• یکی از مشکلات سقف های ساخته شده با ساندویچ پانل، پیچیدن باد در سازه است که ممکن است باعث کنده شدن پانل ها شود. استفاده از فلاشینگ باعث جلوگیری از آن می شود.

• با استفاده از این ورق می توان نمایی زیبا تر ایجاد نمود.  اجرا فلاشینگ نما در تهران  اجرا فلاشینگ نما در تهران

• شاید بتوان گفت مهمترین مزیت استفاده از آن، آب بندی سقف و دیوارها است. با این کار خیالمان از نفوذ رطوبت ، هوا و حتی حشرات و حیوانات موذی راحت خواهد شد.

انواع فلاشینگ
انواع ورق فلاشینگ گالوانیزه رنگی

1- مدل یو

این مدل به شکل U با زوایای 90 درجه تولید می شود.

موارد مصرف مدل U:

• پوشش دور تا دور حاشیه ساندویچ پانل سقفی

• حاشیه ساندویچ پانل دیواری

• استفاده به عنوان نگهدارنده ساندویچ پانل به صورتی که ضلع داخلی آن به سقف یا کف سازه پیچ یا پرچ شود و ساندویچ پانل دیواری در داخل این ورق قرار گرفته و پرچ شود .  اجرا فلاشینگ نما در تهران

2- مدل نبشی L شکل

این مدل به شکل L با زوایای 90 درجه با لبه هایی خم شده به داخل یا خارج تولید می شود. دارا بودن این شکل تولید باعث ایجاد استحکام و زیبایی آن خواهد شد. مدل نبشی L شکل به صورت پیش فرض دارای بال های 10*10 سانت و 5*5 سانت و رنگ سفید می باشد. البته برای موارد سفارشی امکان تولید هر سایز و رنگی امکان پذیر می باشد.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

موارد استفاده از مدل نبشی L شکل :

• این مدل در دو نوع داخل رنگی یا بیرون رنگی تولید می شود که برای گوشه های کار در محل رسیدن دو دیوار به یکدیگر نصب می شوند. که یکی برای نمای خارجی و یکی برای نمای داخلی مورد مصرف قرار می گیرد.  سرین سازه

• این نوع از ورق همچنین برای پوشاندن نقاط اتصال سقف به دیوار به صورت افقی از داخل یا از خارج کار نیز استفاده می شود.

• از این مدل برای پوشش درزهای بین سقف و دیوار از داخل یا خارج استفاده می شود.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

3- مدل سه پله Z

این مدل به شکل Z با زوایای 90 درجه در اندازه و رنگ های مختلف با لبه های خم شده تولید می شود. این ورق بیشتر جهت جلوگیری از پوسیدگی یا خرابی ورق ها و جلوگیری از ورود آب به محیط استفاده می شود.  اج  اجرا فلاشینگ نما در تهرانر    ا فلاشینگ نما در تهران

موارد استفاده از مدل Z شکل:

• درزبندی کامل ساندویچ پانل ها، در مدل سه پله Z درقسمت حاشیه ی جلویی ساندویچ پانل سقفی حد فاصل قسمت آبریز نصب می شود. نصب آن باعث زیبایی هرچه بیشترنما و پوشش عایق میانی ساندویچ پانل در برابر عوامل جوی، نور آفتاب، جویده شدن، پرندگان و … خواهد شد.

• پوشش محل اتصال ساندویچ پانل دیوار ها خصوصا دیوارهای کوتاه، این نوع از ورق برای قسمت زیرین ساندویچ پانل دیواری نیز مورد مصرف قرار می گیرد. قسمت حاشیه ساندویچ پانل دیواری که در هنگام نصب بر روی زمین یا کرسی آجری قرار می گیرد باید توسط این مدل پوشیده شود که اولا از پوسیدگی و خرابی عایق و ورق جلوگیری کند و دوما باعث هدایت هرچه بهتر و بیشتر آب به سمت بیرون سوله یا اتاق می شود.

4- مدل تیزه یا تاج رو یا خط الراس

مدل تیزه یا تاج رو با مدل های دیگر تفاوت زیادی دارد. در جهت تولید این نوع محصول از ورق های صاف استفاده می شد و لیکن مدل تیزه یا تاج رو یا خط الراس از ورق های گام دار مطابق با گام ساندویچ پانل سقفی تولید می شوند.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

این محصول باعث می شوند تا فرآیند آب بندی و درزبندی کامل شود. مدل تیزه یا تاج دارای کاربرد زیاد و طرفداران بیشتری نیز می باشد. این مدل نیز قابلیت تولید در رنگ، طرح و اندازه های مختلف را دارد. این ورق ها با زوایای مشخصی خم می شود و از زیبایی خاصی برخوردار است.

اجرای پروژه فلاشینگ توسط فلاشینگ ساز

موارد استفاده از مدل تیزه یا تاج:

• استفاده در قسمت تاج سوله یا سقف های دو شیب در محل شکست یا نوک تاج سوله

• آب بندی سقف و قسمت اتصال دو سقف به یکدیگر

رنگ فلاشینگ

این ورق در رنگ های مختلف بنا به سفارش مشتری قابل تولید می باشد. این امر باعث می شود تناسب رنگ اجزای دیگر ساختمان رعایت گردد.

قیمت فلاشینگ در تهران

قیمت این محصول به عوامل بسیاری مانند آلیاژ و ضخامت ورق، ابعاد (عرض و طول) ورق و نوع خم بستگی دارد. برای اطلاع دقیق از هزینه ها با شماره های شرکت تماس بگیرید.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

انواع فلاشینگ نما از نظر مکان مورد استفاده
فلاشینگ نما از نظر مکان مورد استفاده به انواع زیر تقسیم می‌شود:  اجرا فلاشینگ نما در تهران

فلاشینگ پنجره

برای آب‌بندی و ایجاد لبه فلزی در بالای پنجره‌ها استفاده می‌شود که در کنار زیبایی نما، از ریزش برف و باران روی شیشه‌های پنجره نیز جلوگیری می‌کند.

نصب فلاشینگ سقف

فلاشینگ پشت بام

ورق فلزی لبه پشت بام (جان‌پناه) است که از ورق گالوانیزه باکیفیت تهیه می‌شود تا در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی مختلف، از لبه پشت بام محافظت کند.

 

اجرای فلاشینگ بام در تهران

فلاشینگ دیوار
برای آب‌بندی سطح بیرونی دیوار در نمای ساختمان استفاده می‌شود. این فلاشینگ به زیباتر شدن نما می‌افزاید، به طوری که می‌تواند بخشی از طراحی نمای ساختمان باشد.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

انواع فلاشینگ از نظر شکل ظاهری
فلاشینگ همچنین از نظر شکل ظاهر نیز به انواع زیر تقسیم می‌شود:

فلاشینگ هلالی
شکل هلالی این فلاشینگ به زیبایی نما می‌افزاید و به عنوان یک پوشش دهنده قوی برای شیروانی‌ها شناخته می‌شود. این نوع فلاشینگ از ورق گالوانیزه ساخته می‌شود و در ابعاد و ضخامت‌های مختلف به فروش می‌رسد.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

فلاشینگ پله‌دار
از نظر فنی به شکل پله پله اجرا می‌شود و برای بیشتر نماهای ساختمای کاربرد دارد. این نوع فلاشینگ نیز در ابعاد و ضخامت‌های مختلف در بازار موجود است.  اجرا فلاشینگ نما در تهران

فلاشینگ آینه‌ای (نوع رومی)
این فلاشینگ به دلیل نوع متریالی که دارد اغلب در سقف شیروانی به کار می‌رود. همچنین به نمای ساختمان ظاهری زیبا و منحصربه فرد می‌بخشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *