خرید فلاشینگ نما

خرید فلاشینگ نما

خرید فلاشینگ نما

جهت خرید فلاشینگ نما و مشاوره ساخت فلاشینگ نما با کارشناسان فلاشینگ ساز در ارتباط باشید همین حالا می توانید با شماره 09123706593 تماس حاصل نمایید. 

 

خرید فلاشینگ نما

فلاشینگ نما ساختمان

 

فلاشینگ نمای ساختمان

معمولا در ساخت و ساز و طراحی خانه یکی از اصولی که بسیار مهم است و حتی در قیمت آن خانه تاثیر گذار است نمای ظاهری آن است که به چشم افراد می آید. در برخی از موارد دیگر، مانند ساختمان های قدیمی که ارزش تاریخی دارند برای جلوگیری از تخریب، نیاز به ترمیم و راهکاری برای شکل گیری نمای قدیمی دارند.

در این مقاله ما قصد داریم در خصوص فلاشینگ نما صحبت کنیم. این که دقیقا فلاشینگ نما چیست، چه کاربردهایی دارد و چطور می تواند در نمای ساختمان اثر گذار باشد.

پس تا انتها با ما همراه باشید.

 

فلاشینگ نمای ساختمان چیست؟

در واقع می توان گفت فلاشینگ نما یکی از گزینه های مناسب و کاربردی در اجرای نمای خارجی یک ساختمان می باشد. با به کارگیری از فلاشینگ به راحتی می توان نمای ساختمان را با توجه به معماری ساخت منحصر به فرد خود، پوشش داد.

در حالت کلی فلاشیگ نما نوعی پوششی فلزی برای روی دیوارهای سطح خارجی ساختمان ( همانند دیوار پشت بام، دیوار حیاط ، جلو پنجره ها) جهت محافظت در برابر برف و باران می باشد که از ساختمان در برابر عوامل محیطی در شرایط مختلف محافظت کرده و زیبایی سازه را نیز به طور مداوم حفظ کرده و از تغییر زیبایی ظاهری آن جلوگیری می کند.

البته این تنها کاربرد فلاشینگ نیست بلکه به عنوان ابزاری که جهت آب بندی نمای ساختمان و پنهان نمودن سازه شیروانی به کار می رود نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزایای فلاشینگ نما :

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد فلاشینگ نما ویژگی های فوق کاربردی دارد، از جمله :

-فلاشینگ باعث می شود که نمای روبه رویی ساختمان در مقابل عوامل طبیعی همچون برف و باران مصون بماند و مورد آسیب و تخریب قرار نگیرد.

-همچنین باعث زیبا سازی نمای ساختمان می شود که این زیبایی را می توان با رنگ آمیزی زیبایی فلاشینگ ها چند برابر کرد و جلوه ی ویژه تری را به ساختمان داد.

-فلاشینگ باعث محافظت از نمای قدیمی می شود و از فرسایش به مرور زمان و نابودی ساختمان جلوگیری می کند.

-سبب ایجاد نمای جدید در ساختمان می شود.

-ایجاد المان های طرح دار خاص و امروزی بر روی ساختمان که باز هم تاثیری در جلوه ساختمان دارد.

-و از همه مهمتر باعث افزایش چشمگیر طول عمر نمای ساختمان می شود.

 

جهت خرید فلاشینگ نما می توانید با کارشناسان فلاشینگ ساز تماس و به قیمت روز خرید نمایید. سرین سازه

 

فلاشینگ نما ساختمان تهران

 

 

 نصب فلاشینگ

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *