قیمت فلاشینگ نما ساختمان

قیمت فلاشینگ نما ساختمان

در این مقاله سعی داریم در مورد قیمت فلاشینگ نما صحبت کنیم. همان طور که همه می دانید فلاشینگ ورق فلزی است که در سقف های شیروانی و طاقچه پنجره ها  و روی دیوار برای جلوگیری از ورود آب به دیوارهای ساختمان استفاده می شود. در ادامه این مطلب حتما با مزایای و  عوامل موثر بر قیمت آن بیشتر آشنا خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با فلاشینگ و نحوه قیمت گذاری آن مطالب زیر را برای شما به اشتراک می گذاریم.

جهت مشاوره طراحی ، ساخت و نصب فلاشینگ نما و زیبا سازی ساختمان و پاسخ به سوالاتتان درباره 0 تا 100 طراحی تا نصب فلاشینگ ( نما ،پنجره ، بام ، روی دیوار ، سقف ،شیروانی و … ) با کارشناسان ما در ارتباط باشید ، همچنین میتوانید جهت مشاوره حضوری به آدرس ما مراجعه نمایید و با مشاوره کارشناسان ما انتخاب و خرید بهتر داشته باشید .

0912-370-6593

021-6631-9076

آدرس ما : تهران – بازار آهن شاد آباد _ بلوار مدائن _ بهاران 2 – بلوک 14 – پلاک 32

فلاشینگ نما

فلاشینگ برای نما امری ضروری و در عین حال تزیینی می باشد. ایجاد آبراه برای سقف های شیروانی می گردد و آب را در مسیر درست ساختمان هدایت می نمایید . در غیر این صورت پخش آب از اطراف ساختمان و بدون کنترل در زمان باران و برف خواهد بود.

قیمت فلاشینگ نما ساختمان که از انواعِ ورقِ روغنی، سیاه،گالوانیزه و رنگیِ تهیه میگردد به عوامل مختلفی چون ضخامتِ ورق ، نوعِ ورق ، نوع خم ها و زاویه خم ها و حتی در بعضی جاها به قوسی که بصورت مختلط در کنار خم ها ایجاد میشود و همچنین به برش و اندازه ی عرضِ خم های فلاشینگ بستگیِ مستقیم دارد . قیمت فلاشینگ نما ساختمان

همچنین قیمت فلاشینگ جوشی با فلاشینگ معمولی که نقاط ِاتصال بصورتِ اورلپ بر روی هم کاوِر می شوند نیز متفاوت است .  سرین سازه

 

نصب فلاشینگ نماقیمت فلاشینگ نما ساختمان

بطور مثال قیمت فلاشینگ نما ساختمان که بر روی دیوار جان پناهِ بام استفاده می شود و اصولاً عریض تر است با قیمت فلاشینگ نما که در جلوی پنجره های معمولی به کار می رود متفاوت است.قیمت فلاشینگ نما ساختمان

مزایای اجرای فلاشینگ

در مجموع می توان گفت استفاده از فلاشینگ فواید زیادی دارد ، بنابراین مهم ترین دلیل استفاده از فلاشینگ، آب بندی صحیح سقف می باشد.

بعلاوه استفاده از آن در شیشه جلو باعث جذابیت بیشتر سقف های شیروانی می شود و در جاهایی که ممکن است ورق های روکش در اثر باد پاره شوند، از این امر جلوگیری می کند.

از طرفی توجه داشته باشید که پنهان کردن خرپای ورق شیروانی از دیگر مزایای آن می باشد.

ساخت فلاشینگ نما

کاربرد انواع فلاشینگ

از نظر کاربری، انواع فلاشینگ متفاوت می باشد. بنابراین برای جلوگیری از ورود برف و باران از فلاشینگ دیواری و ضخامت های مختلف روغن و ورق های رنگی استفاده می شود.

نورپردازی دیگر برای نمای ساختمان است و برای پوشش سقف از نورپردازی پلی کربنات و فایبرگلاس (Fiberglass) استفاده می شود. یکی دیگر از انواع کاغذهای مورد استفاده در کانکس و آلاچیق، کاغذ رنگی است. قیمت فلاشینگ نما ساختمان

همچنین از ورق های فلزی و ساندویچ پانل برای پوشش سقف سوله ها، انبارها، کارگاه های صنعتی، سالن های ورزشی، کارخانه ها، پاساژها، گلخانه ها و استخرها استفاده می شود. در زیر پوشش سقف، کارهای سبک و کاغذ بازی با روغن رنگی اجرا می شود که در زیر سطح بیرونی سقف تخت نیز دیده می شود. قیمت فلاشینگ نما ساختمان

از ساندویچ پانل ها در ساختمان های اداری و تجاری استفاده می شود. سردخانه های صنعتی، همچنین در قسمت های داخلی استادیوم ها و ساختمان ها استفاده می شود. ساندویچ پانل فلاش یکی از این ورق ها برای آب بندی و زیباسازی نمای ساختمان می باشد. قیمت فلاشینگ نما ساختمان

توجه داشته باشید که فلاش ساندویچ پانل اغلب در ساختمان هایی با زوایای خاص استفاده می شود و عملکرد دیگر آن در قسمت درز است که به عنوان عایق استفاده می شود.

فلاشینگ نما

فلاشینگ نما ساختمان

فلاشینگ نما

نکاتی که باید هنگام اجرای فلاشینگ نما در نظر بگیرید:

برای اجرای هر چه بهتر و اصولی تر فلاشینگ نما ساختمان بهتر است یکسری نکات را در موقع اجرا رعایت کنید.

یکی از موارد اصلی استفاده از نبشی در محل های بادخیز است. به طور مشابه، یکی دیگر از کلید های نصب گاتر، ایجاد شیب در جایی است که مورد نیاز است.

ایجاد فاصله بین لبه فلاشینگ ساختمان با دیوار یکی دیگر از مواردی است که در هنگام اجرا باید به آن توجه کرد.

به طور کلی بهتر است فلاشینگ ساختمان را در فاصله 3 تا 5 سانتی متری از دیوار نصب کنید. قیمت فلاشینگ نما ساختمان

نکته مهم دیگری که در ساخت گاتر نما باید به آن توجه کرد، آب بندی قطعات گاتر با استفاده از روش های مختلف مانند رنگ یا چسب آکواریوم می باشد. تجهیزات مناسب قبل از نصب و کمک گرفتن از نصاب مجرب و حرفه ای نیز از ملاحظات کلیدی هنگام اجرای فلاشینگ نما ساختمان می باشد.

در زمینه ی اعلام قیمت فلاشینگ در صورتی که کارفرما نسبت به استفاده از رنگ کوره ای یا ضد زنگ تاکید داشته باشد آیتمِ رنگ یا ضدزنگ به قیمت فلاشینگ افزوده میگردد.

جهتِ اطلاع از قیمت فلاشینگ نما ساختمان در انواع مختلف با شماره 09123706593 تماس حاصل بفرمایید تا در اسرع وقت هم قیمت فلاشینگ اعلام گردد و نیز مشاوره های لازم جهتِ اجرا و نصبِ فلاشینگ نیز در اختیارتان قرار گیرد تا بتوانید پروژه تان را به بهترین حالت به پایان برسانید .

ساخت گلدان فلزی مکعبی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *